Friday, November 12, 2010

පුදුම වෙන්න එපා.....


පැතුවේ සිටින්නයි දිවිය පුරා
සෙව්වේ බැලුවේ ඔබ ගැනමයි
ඉඩ ලැබෙන හැම මොහොතක් පුරා
ගානක් නැති වූවා ඔබට ඒ කිසිවක්
වටී ඔබට මූණු පොත් මිතුරු කැල මට වඩා
බලා සිටියෙමි සැමදා රාත්‍රිය එළබෙන තුරා
දොඩන්නට ඔබ සමඟින් 
තුටින් හිනැහෙමින් රාත්‍රිය පුරා
ගානක් නැත ඔබට ඒ කිසිවක්
මාළු හුරතල් කරයි අදහස් දක්වයි මූණු පොත පුරා
හැම දිනයකම මගේ අරමුණ වූයේ
සතුටින් තබන්නයි ඔබ දිනය පුරා
ඒත් ඔබ දුකෙන්ය සැමදා
වෙනත් උන් පිළිබඳව සිතා
නැත කිසිදින ඔබ හට මුසාවක් කියා
ඇයි බොරු කලේ ඔබ මට නොසිතූයුරා
වරක් දෙවරක් නොව තෙවරක්ම
මම ඔබට සමාව දුන්නා
සිව්වන වර ඔබ කලේ බොරුවක් පමණක් නොවේ
සෙල්ලම් කිරීමයි මගේ ආදරේ පරදුවට තබා
දැනගත් දා එපුවත් බිඳුනු හදවත මගේ
හදනු බෑ යලිත් කුමක් කළත්, කීවත් ඔයා
තවමත් මතකයි ඒ දිනය පුරා
හැඩුවා මම කුඩා කලවත් නැත් එතරම් හඩා
තද හිතක් ඇති පිරිමියෙක් වුවත් මෙමා
කුමක් කරන්නද හැඩෙනවා නම් හඩනු විනා
දැන් ඔබ කවි ලීවත් බ්ලොග් පිටු පුරා
යලි අපි අපේ නොවේ මෙන් පෙරදින එදා
ඔබ තුට්ටුවකටවත් මායිම් නොකළ මගේ ඒ ආදරේ
රැදී නැත එදා මෙන් මගේ හදවත් පුරා
එදා මා පෑ ආදරේ සිහියේ තබා
අද වන දේ ගැන ඔබ පුදුම වන්නට එපා

2 comments:

  1. හොඳ නිර්මාණයක්....

    ReplyDelete
  2. amazinnnnn.. luv dizz.....

    ReplyDelete

ඔබේ අදහස් තමයි වටින්නේ. යෝජනා චෝදනා ඇතුලුව ඕනෑම දෙයක් සතුටින් බාරගන්නවා. මූණ නොපෙන්නා බණින්න anonymous පාවිච්චි කරන්න.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...